23948sdkhjf

Netsupermarked vil sælge firmafrokoster

Osuma.dk udvider med en abonnementsordning med madpakker til virksomheder
Onlinesupermarkedet Osuma.dk lancerede i foråret et nyt tiltag. "Letfrokost" hedder lanceringen, der er ifølge Dansk Handelsblads nyhedsbrev en abonnementsordning på frokost til virksomheder.

Adm. dir. i Osuma, Steen Trier, vil ikke sætte præcise tal på, hvor mange der i dag benytter sig af ordningen, men han er ikke i tvivl om, at der er et marked.

- Vi lagde "Letfrokost" på vores side som endnu et tilbud til vores kunder, og lod alene mund til øre-metoden reklamere for os. Vi ville i første omgang teste, om der overhovedet var et marked for sådan en ordning, siger Steen Trier.

Kunderne kan i dag vælge mellem tre ordninger: En almindelig frokost, en økologisk og en grøn.

- Men det ændrer vi nok, da den almindelige frokost er langt den mest populære, siger Steen Trier.

Originalartikel: http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/9/30/n...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.105